16 Ocak 2015 Cuma

3.GÜN : TAMPON ÇIKIYOR!

Tedirgin tedirgin eşimle hastaneye gittim. Her ayrıntısını sorup adamı bunalttım.
Daha önce söylediğim gibi tamponun rahat çıkması için burun deliklerinin temiz olması önemli. Ben evde burun temizliğini düzenli yapmıştım. Çünkü tampon çıkarken, burun girişi kuru ve sertse orayı zorlayarak çıkacak. Ama temiz ve esnek olursa rahat çıkacak. Eşim burun girişine uyuşturucu sprey sıktı. Önce sağ tarafı saniyeler içinde çıkarttı. Dediği gibi tampon esnek ve yapışmamıştı sadece burun deliğime göre biraz büyüktü. Ama esnek olduğu için pıt diye çıktı. Oh çok rahatlamıştım hiç acı yoktu. Püfür püfür hava akıyordu , süper! Eşim burayı aspire ederek temizleyecekti. Sadece ses çıkacak ve serinlik hissi olacak dedi. Hiç istemedim nerden çıkmıştı şimdi bu , tam rahatlamışken. Ama bunu yapmazsa eve gittiğimde burnumun tıkanacağını söyledi. İstemeye istemeye yaptırdım. Garip bir his ve sonuna doğru sıkıntı duydum açıkçası. Ama eşim hiçbir hastasının böyle tepki vermediğini, çok rahat yaptırdıklarını söyledi. Belki ben eşim olmasının rahatlığıyla böyle davrandım. Sol tarafımın tamponu çıktıktan sonra orayı aspire ettirmedim, açıktı burnum ne güzeldi, ne gerek vardı… Ama eşimin dediği oldu, tecrübeyle sabitti, evde sol tarafım tıkandı L Okyanus suyuyla sürekli nemlendirdim, pomadımı sürdüm. Hala dik yatıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder