23 Ocak 2015 Cuma

10. GÜN






Bu gün son aşama bandajın çıkma günü. Artık rahatım çünkü tecrübe kazandım, bu da son aşama ve artık birşey kalmadı. Eşim bandajın üzerine alkol döküp nazikçe çıkarttı. Muayenemi yaptı. Burnuma nasıl masaj yapmam gerektiğini gösterdi. Her şey yolundaydı. Artık bitmişti. Bundan sonrası benim burnumu iyi korumam ve bakımını iyi yapmam.
Burun estetiğinden sonra dikkat etmemiz gereken konular:
- Öncelikle ben yüksek yatmaya ve yüzüstü yatmamaya devam ediyorum.
- Burnumuzu  darbelere karşı korumamız lazım. Özellikle çocuğumuz varsa hızla koşan, ani hareketler yapan afacanlara karşı zamanla koruma mekanizması geliştiriyoruz.
- Burnumuzu güneş ışınlarından korumamız lazım. Kış dahi olsa güneş kremi kullanın.
- Bir ay deniz, iki ay havuza girmeyeceğiz.
- 3 ay gözlük takmamamız lazım. Numaralı gözlük kullananlar lens kullanabilir.
- Benim gibi yazın  bir iki ay bekleyemem denize havuza girmeden duramam, güneş gözlüğü takmazsam güneşte başım ağrır diyorsanız  ameliyat tarihinizi ona göre ayarlayabilirsiniz.
- Burnun asıl şeklini alması bir yıl sürüyor. Masajlarımızı düzgün yapıp şeklini korumasını sağlamamız lazım.
- İşe başladım. Herkes çok doğal olduğunu, beni tanımasalar ameliyat olduğumu anlamayacaklarını söylüyorlar. Bu tam da benim istediğim şeydi çok mutluyum.

3 yorum:

  1. Amacım zaten süreci hasta gözü ile anlatmak, burun estetiği ameliyatı olacaklara faydalı olmaktı.

    YanıtlaSil
  2. Her ne kadar geç farketsem de mükemmel bir blog olmuş başından sonuna okudum. Bende tecrübelerimden ufak da olsa bahsedeyim izninizle. Ben estetikten daha çok nefes alma konusunda zorluk çekiyordum ve açıkçası ameliyat olmaktan korkuyordum. Beni Op. Dr. Hasan Duygulu ile tanıştırdılar ve kendisi gerçekten burun estetiği konusunda uzman, bana ameliyatın nasıl olacağını tek tek dürüst bir şekilde anlattı ameliyattan sonra nasıl gözükeceğimi vs. her şey dediği gibi oldu aynen. Kendisine ne kadar teşekkür etsem az çevremdeki herkese Op. Dr. Hasan Duygulu'yu öneriyorum. Burun estetiği (rinoplasti) konusunda aşmış birisi kendisi. Çok sağolsun. Hiç bir ağrı, acı, koku vs olmadı

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu

    YanıtlaSil